mércores, 29 de outubro de 2014

Conxuro de Samaín

Hoxe, 28 de outubro, o tren de segundo encheuse de bruxos e bruxas que fixeron este conxuro:



Aquí estamos os bruxos
e as bruxas de segundo
para ler este conxuro.


Entre todos faremos unha apócema
chea de ingredientes
para que non nos caigan os dentes,
para ser bos estudiantes
e alumnos e alumnas brillantes.


Eu boto baba de caracol
que encontrei nunha col.


Eu dous ollos de tritón
cunha pizca de limón.


Eu boto unha lingua de vaca
que merquei na casa Paca.


Eu traigo un pemento
que está duro como o cemento.


Aquí teño tres ou catro bichos
que encontrei en varios sitios.


E para rematar este conxuro
falta o ingrediente máis importante:
caca de elefante!


Eu remexo e remexo
e convídovos a beber
a toda a xente do colexio.


Ningún comentario:

Publicar un comentario